Časté dotazy
Vždy komunikuji rychle a efektivně.
Veškeré dotazy odbavuji v co nejkratším čase, abyste nemuseli příliš dlouho čekat. V tom jsem opravdu dobrý, neboť rychlá komunikace je prostě základem.
V této sekci najdete 21 nejčastějších dotazů, které se mnohdy opakují a na které zde najdete odpovědi.
Jsem Vám plně k dispozici šest dní v týdnu na telefonu, nebo e-mailu.
Co potřebujete vědět, pro vypracování cenové nabídky?
Čím víc informací, tím lépe, ale pro začátek bude stačit uvést termín, typ akce, počet osob, místo konání, časový rozsah služeb a zda si budete přát pouze "základní nabídku" či další doplňkové služby.
Můžeme si Vás předběžně zamluvit?
Určitě ano, ale předběžná blokace je časově limitovaná. Zpravidla se počítá ode dne odeslání kalkulace a trvá po dobu následujících sedmi dnů. Pak je potřeba rezervaci potvrdit a uhradit zálohu.
Platí se nějaká záloha?
Ano, u standardních akcí je výše zálohy stanovená částkou 1.000,-Kč. Uhrazením zálohy potvrdíte Vaší rezervaci a následně proběhne zadání zakázky do sytému. Pak už jsem 100% jen Váš!
Jak si Vás můžeme objednat?
Kontaktovat mě můžete mnoha způsoby, ale pro finální objednání je nejlepší zvolit e-mailovou komunikaci. Objednávka se stává závaznou po uhrazení zálohové faktury, kterou Vám po naší vzájemné dohodě zašlu.
Podepisuje se smlouva?
Pořádek dělá přátele a určitě je dobré mít něco v ruce. Po vyladění všech detailů Vám zašlu k podpisu přehlednou objednávku, která bude obsahovat veškeré potřebné náležitosti. Vše proběhne elektronicky.
Je možná osobní schůzka?
Osobní schůzky s klienty prostě miluji! Není nad to se ještě před akcí potkat u dobré kávy a probrat veškeré potřebné detaily. Hlavně u svateb je to velice důležité! Schůzky převážně realizuji na Praze 5 - Andělu, v restauraci Kobe.
Co si máme na schůzku připravit?
Jediné co budu potřebovat je Váš čas, přibližně 40-60 minut. Vše potřebné budu mít nachystané a na vše důležité se zeptám. Nemusíte se tedy nijak zvlášť připravovat, perfektně připraven budu Já.
Můžeme si Vás někde poslechnout?
Jsem zaměřen hlavně na soukromé eventy, které jsou pouze pro uzavřenou společnost. V klubech mě nenajdete, proto je obtížné se domluvit na poslechu mého vystoupení při veřejné akci.
Jak můžeme za služby zaplatit?
Zálohovou a doplatkovou fakturu můžete uhradit bankovním převodem. Je to nejpohodlnější a klienty nejpreferovanější způsob úhrady. Platbu je také možné provést v hotovosti. Platba kartou není možná.
Co potřebujete na místě zajistit?
Jsem absolutně samostatnou jednotkou a vše dovezu. Potřebuji pouze čas na instalaci a demontáž techniky, přívod elektrického proudu (230V) a prostor na umístění mobilní DJ stage (cca 3x2 m).
Kolik času zabere příprava a úklid techniky?
Zpravidla platí, že čím rozsáhlejší služby, tím více času příprava zabere, ale výsledek stojí za to! Základní nabídku většinou stihnu nainstalovat do cca 150 minut. Demontáž techniky zabere přibližně 120 minut.
Zahrajete na přání hostů?
Hrát na přání hostů je součástí mé práce. Během DJ vystoupení publikum aktivně vybízím k možnosti písniček na přání. Hosté pak mohou oblíbené skladby předat osobně, případně zaslat pomocí mobilního telefonu.
Můžeme Vám předat naší oblíbenou hudbu?
Velice rád do produkce zařadím Vaší oblíbenou hudbu, na to jsem specialistou! Skladby můžete vypsat do interního formuláře, který Vám zašlu, nebo rovnou poslat v MP3, FLAC, WAV formátu přes internetové úložiště.
Hrajete také ze Spotify?
Spotify zatím není určené pro profesionální hudební produkce. Software a ostatní DJ zařízení nejsou se Spotify kompatibilní, proto je tato aplikace při DJ vystoupení nepoužitelná.
Máme akci venku, není to problém?
V letních měsících hraji venku velice často. Technické požadavky se rozšíří o nutnost zastřešení DJ stanoviště (cca 3x3m). Ideální je nůžkový stan s ukotvením a bočnicemi. Stan mohu dodat z vlastního skladu.
Je možná produkce venku a pak přesun do restaurace?
Rozhodně ano. U letních akcí to není nic neobvyklého, neboť hitem posledních let jsou stížnosti na rušení nočního klidu, sousedé často bývají nemilosrdní. Pro rychlejší přesun mohu také instalovat dvě techniky.
Potřebujeme moderovat program je to možné?
Moderování během DJ vystoupení je součástí mé práce. Hlavně na svatbách a oslavách je moderace velice žádaná. Rád uvedu doprovodný program, soutěže, tombolu i další důležité body Vaší akce.
Hovoříte také v cizích jazycích?
Dokáži základně komunikovat v anglickém jazyce. Na velké moderování to není, ale s hosty se na programu a hudebních přáních domluvím. Případně mohu zajistit kolegu, který hovoří v AJ + NJ.
Pokud akci zrušíme je možné vrátit zálohu?
Pokud potřebujete akci přeložit na jiný termín, tak se automaticky do nového termínu přesouvá i záloha. V případě úplného zrušení je záloha nevratná. Můžete ji však v budoucnu využit na jinou objednávku.
Co když onemocníte, kdo akci zajistí?
Žádný strach, o Vaší akci se 100% postarám. Pracuji v úzkém realizačním týmu naší firmy VasDJ s.r.o. V případě velké nouze mě tedy dokáží zastoupit kolegové. Zajištění služeb tedy mohu garantovat.
Do kdy potřebujete upřesnit hudbu a další informace?
V hlavní sezóně bývám několikrát v týdnu na akcích a přípravy si musím pečlivě rozvrhnout. Veškeré podkladů poprosím zaslat nejpozději 5 dní před termínem zakázky, abych stihl vše precizně nachystat.